Konsultacje Trychologiczne

Konsultacje trychologiczne – wnikliwa analiza problemu, podstawą skutecznej terapii

Minęła już era przypadkowego doboru preparatów i kuracji do problemu. Niezbędne jest właściwe określenie przyczyn komplikacji przez specjalistę Trychologa. W MW Clinic oferujemy Ci kompleksową diagnozę i indywidualnie dobraną terapię trychologiczną.

Jak należy się przygotować do konsultacji trychologicznej?

• Przyjść z nieumytą głową (przynajmniej 1 dzień).
  • Przynieść ze sobą wszystkie kosmetyki używane do pielęgnacji włosów i skóry głowy
  • Zabrać ze sobą posiadane, aktualne wyniki badań (do 1 roku od wykonanego badania).

Jak wygląda konsultacja trychologiczna?

Pierwszym etapem jest dokładna konsultacja wstępna. Należy zarezerwować sobie około 60 minut. Podany czas jest orientacyjny. Podczas niej, poprosimy Cię o  podanie informacji dotyczących Twojego trybu życia wraz z przebytymi chorobami, codziennej diety, a także przyjmowanych leków.

Następnie przeprowadzimy bezbolesne, indywidualnie dobrane przez naszego Trychologa badania diagnostyczne

Konsultację trychologiczną kończy ustalenie celów postępowania i dobranie domowej suplementacji i  preparatów. Trycholog określi także, czy konieczne będzie wykonanie badań laboratoryjnych. Jeśli tak, podpowie on, które badania można wykonać w ramach NFZ. Wyniki tych badań należy do nas dostarczyć na kolejną wizytę.

Badania diagnostyczne, wykonywane są w placówce MW Clinic. Należą do nich:

• Trichoskopia. Za pomocą mikrokamery oszacujemy stan skóry głowy, włosów, mieszków włosowych oraz flory bakteryjno-grzybiczej.
  • Trichogram pozwoli określić przyczyny wypadania włosów oraz łysienia.W tym celu pobierzemy od 5 do 10 włosów z różnych części owłosionej skóry głowy. Tak uzyskany materiał wyślemy do laboratorium.
  • Trichodiagram analityczny pozwala precyzyjnie określić ilość włosów w każdej z faz rozwoju włosa: anagenu, katagenu i telogenu.
  • Pierwiastkowa analiza składu włosa, podczas której oznacza się ilość i rodzaj mikro i  makroelementów, znajdujących się we włosach. Ich niedobory mogą być przyczyną między innymi wypadania włosów, łuszczycy, czy bielactwa.
  • Lampa Wooda, dzięki której przeprowadzimy diagnostykę zmian skórnych, niewidocznych w  świetle dziennym.
  • Badanie mikrokamerą w 2 polaryzacjach wykonujemy w celu dokładnego sprawdzenia stanu skóry głowy, mieszków i rdzeni włosowych oraz naczyń krwionośnych. Nowoczesna technologia pozwala na wyraźne powiększenie obrazu i jednoczesne wyświetlanie go na monitorze.

Naszym priorytetem jest dbanie o bezpieczeństwo i poufność danych, dlatego cała dokumentacja medyczna jest przechowywana zgodnie z procedurami.

Protokoły zabiegowe w trychologii – indywidualne połączenie terapii dla najlepszego efektu

W oparciu o wywiad oraz wyniki badań diagnostycznych i laboratoryjnych przygotowujemy szczegółowy plan zabiegowy. Oprócz tego otrzymujesz od nas dopasowany do Twoich potrzeb plan postępowania domowego, których powinieneś przestrzegać, aby terapia odniosła oczekiwany rezultat.